Yakir LasrySVP pre vzťahy so zákazníkmi
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Milujem vášnivých zákazníkov. Niektorí z našich najlepších ambasádorov sú ľudia, ktorí boli frustrovaní, kým sme im nepomohli natoľko, že sa stali našimi najlepšími fanúšikmi. End of quote.
Yakir riadi všetky aktivity zamerané na zákazníkov v MyHeritage, ktoré zahŕňajú predaj a zákaznícku podporu.

Spolu so silnými základmi v predaji Yakir prináša do MyHeritage zmysel pre vynaliezavosť, vyhýba sa frázam ako „priemyselný štandard“ a namiesto toho uprednostňuje nové objavovanie systémov, aby zákazníkom poskytol tie najlepšie skúsenosti.

Svoje začiatky v predaji začal v spoločnosti Memo Global, rýchlo sa dostal k testovaniu a skúmaniu nových trhov a metodík a nakoniec stál na čele vytvorenia call centra na propagáciu nového produktu.

V roku 2010 sa Yakir pripojil k MyHeritage a sám vybudoval call centrum spoločnosti. Jeho vysoký výkon viedol k jeho povýšeniu aj na vedúceho oddelenia zákazníckej podpory, kde bol zodpovedný za výrazné zlepšenie spokojnosti zákazníkov a vývoj procesov a materiálov na optimalizáciu zákazníckej skúsenosti. Vďaka úsiliu Yakir sa MyHeritage teší hviezdnej povesti medzi rozširujúcou sa základňou miliónov spokojných používateľov.

Yakir má tituly BBA a LLB z Interdisciplinárneho centra Herzliya, a keď nepracuje, zvyčajne ho nájdete hľadať vzrušenie na ľadovom klzisku alebo v boxerskom ringu, ako hviezdneho hráča futbalového tímu MyHeritage alebo dokonca BASE jumpingu.